Producenci
Promocje
Trichoskop MEDL4HM Polarizer
Trichoskop MEDL4HM Polarizer
1 790,00 zł 1 599,00 zł
szt.
Kompleks Odżywczy z olejem z kamelii
Kompleks Odżywczy z olejem z kamelii
158,40 zł 59,00 zł
szt.
Odbudowująca Maska do Włosów z olejem z kamelii
Odbudowująca Maska do Włosów z olejem z kamelii
247,50 zł 59,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wyślij maila na adres kontakt@trycho.pl i określ w nim powód zwrotu oraz podaj nr kontaktowy, na który będziemy mogli oddzwonić w celu uzgodnienia dalszych kroków. Możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio pod numerem 77 307 06 70.

Adres do odesłania zwracanego/ wymienianego towaru to:

Macromedic Sp. z o.o
ul. Ozimska 184
45-310 Opole

Pamiętaj, że podstawowymi warunkami zwrotu lub wymiany towaru są:

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie do 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym.

2. W celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym. 
Zwrot należy uzgodnić e-mailem: kontakt@trycho.pl.

2. Ważne jest dołączenie dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką lub numeru zamówienia. Jeżeli rachunek został wystawiony na więcej niż jedną sztukę, proszę odesłać ksero, a oryginał zachować dla siebie.

3. Podstawowym warunkiem wymiany towaru jest jego idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot (pudełko bądź opakowanie foliowe jest także częścią towaru, więc należy je zwrócić w stanie nienaruszonym).

5. Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 7 dni od daty przyjęcia i zatwierdzenia przez nas zwrotu.

6. Nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt oraz paczek odesłanych za pobraniem.

7. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów zarówno do, jak i od Klienta.

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Macromedic Sp. z o.o
ul. Ozimska 184
45-310 Opole

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl